ΜΕΝΟΥ
ΚΑΛΑΘΙ

Πολιτική επιστροφών

Εργαστήριο Ζαχαροπλαστικής
Εργαστήριο Ζαχαροπλαστικής
Εργαστήριο Ζαχαροπλαστικής
Μομπλάν

Πολιτική επιστροφών

Προτεραιότητα του καταστήματός μας είναι να ικανοποιήσουμε απολύτως τις γευστικές σας

απαιτήσεις και να συνοδεύσουμε τις όμορφες στιγμές σας. Ωστόσο, σε περίπτωση που δεν

μείνετε ικανοποιημένοι με την αγορά σας, παρακαλούμε διαβάστε την πολιτική μας

επιστροφών, όπως αναλύεται παρακάτω:

Επιστροφές και Αλλαγές

1. Επιστροφές:

α. Για λόγους υγιεινής και ασφάλειας και λόγω κινδύνου αλλοίωσης των αγαθών, δεν

δεχόμαστε επιστροφές σε γλυκά και τούρτες εκτός εάν υπάρχει πρόβλημα με την ποιότητα

ή την ακρίβεια της παραγγελίας σας (άρθρο 3ιβ Ν. 2251/1994), όπως αναλύεται κατωτέρω.

β. Επιστροφές ειδών δώρου (π.χ. κούπες, διακοσμητικά, αρκουδάκια, αλκοολούχα

ποτά) μπορούν να γίνουν δεκτές εντός χρονικού διαστήματος 14 ημερών από την

ημερομηνία παραλαβής (άρθρο 3δ παρ. 2, σε συνδυασμό με άρθρο 3ε παρ. 1 Ν.

2251/1994), όπως αναλύεται κατωτέρω

γ. Αν λάβατε προϊόν που δεν ήταν στην παραγγελία σας ή ήταν κατεστραμμένο,

παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας εντός 12 ωρών από την παραλαβή (άρθρα 5 και 6

παρ. 1 Ν. 2251/1994, σε συνδυασμό με τα άρθρα 534 επ. Αστικού Κώδικα).

2. Αλλαγές:

α. Σε περίπτωση λάθους στην παραγγελία γλυκών από εμάς, θα προβούμε σε αλλαγή του

προϊόντος χωρίς επιπλέον χρέωση. Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας εντός 12 ωρών

από την παραλαβή του για να προγραμματίσουμε την αλλαγή.

β. Σε περίπτωση λάθους στην παραγγελία ειδών δώρου από εμάς, θα προβούμε σε

αλλαγή του προϊόντος χωρίς επιπλέον χρέωση. Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας εντός

14 ημερών από την παραλαβή του για να προγραμματίσουμε την αλλαγή.

γ. Ακυρώσεις:

Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία γλυκών έως και 48 ώρες πριν την

προγραμματισμένη αποστολή ή παράδοση. Μετά από αυτό το διάστημα, η παραγγελία δεν

μπορεί να ακυρωθεί, καθώς τα προϊόντα μας είναι φρέσκα και προετοιμάζονται κατά

παραγγελία.

Απαραίτητη προϋπόθεση για την επιστροφή προϊόντων είναι να έχετε στην κατοχή σας το

σχετικό παραστατικό αγοράς που αποδεικνύει τη συναλλαγή (π.χ., Απόδειξη Λιανικής,

Τιμολόγιο Πώλησης/Δελτίο Αποστολής κ.ο.κ), καθώς και να επικοινωνήσετε με το κατάστημά

μας στο τηλέφωνο 2105317177 πριν προχωρήσετε σε επιστροφή του προϊόντος.


Ελαττωματικά Προϊόντα / Λάθος Προϊόντα

α. Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος απευθυνθείτε στο κατάστημα μας καλώντας το

2105317177 για να ενημερωθείτε για τον τρόπο με τον οποίο θα γίνει η αντικατάσταση του


προϊόντος, εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις που ορίζονται στα άρθρα 5 και 6 του Ν.

2251/1994 και στα άρθρα 534 και επόμενα του Αστικού Κώδικα και τηρηθούν οι όροι

πολιτικής επιστροφών.

β. Παρακάτω σας παραθέτουμε τους όρους και τους τρόπους επιστροφής μη ελαττωματικών

προϊόντων σε περιπτώσεις όπου έχει γίνει αποστολή λάθος προϊόντων που ανήκουν στην

κατηγορία των βρώσιμων (π.χ. γλυκά, τούρτες):

1. Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για

επιστροφή να μην ξεπερνά τις 12 ώρες σε περίπτωση λάθους.

2. Η αίτηση πρέπει να γίνεται γραπτώς με e–mail στο momplan@yahoo.gr αναφέροντας

σχετικές λεπτομέρειες ή κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας στο 2105317177.

3. Το προϊόν χρησιμοποιηθεί και να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση στην οποία σας

παραδόθηκε και να περιλαμβάνεται στην αρχική του συσκευασία. Μόλις παραληφθεί, θα

ελεγχθεί η κατάστασή του και σε περίπτωση που δεν πληροί τις παραπάνω προϋποθέσεις,

δεν θα γίνει δεκτή η επιστροφή.

4. Σε κάθε περίπτωση το προϊόν προς επιστροφή θα πρέπει να συνοδεύεται με το αντίστοιχο

παραστατικό πώλησης.

γ. Παρακάτω σας παραθέτουμε τους όρους και τους τρόπους επιστροφής μη ελαττωματικών

προϊόντων σε περιπτώσεις όπου έχει γίνει αποστολή λάθος καταναλωτικών / μη

βρώσιμων προϊόντων (είδη δώρων):

1. Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για

επιστροφή να μην ξεπερνά τις 14 ημέρες σε περίπτωση λάθους.

2. Η αίτηση πρέπει να γίνεται γραπτώς με e–mail στο momplan@yahoo.gr αναφέροντας

σχετικές λεπτομέρειες ή κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας στο 2105317177.

3. Το προϊόν χρησιμοποιηθεί και να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση στην οποία σας

παραδόθηκε και να περιλαμβάνεται στην αρχική του συσκευασία. Μόλις παραληφθεί, θα

ελεγχθεί η κατάστασή του και σε περίπτωση που δεν πληροί τις παραπάνω προϋποθέσεις,

δεν θα γίνει δεκτή η επιστροφή.

4. Σε κάθε περίπτωση το προϊόν προς επιστροφή θα πρέπει να συνοδεύεται με το αντίστοιχο

παραστατικό πώλησης.

Σημείωση: Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντων κατόπιν επιθυμίας του πελάτη και εφόσον

πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις, επιβαρύνεται αποκλειστικά ο πελάτης με τα έξοδα

μεταφοράς.


Δικαίωμα Υπαναχώρησης για τα μη βρώσιμα προϊόντα του κατάστηματός μας (είδη

δώρων)

Το δικαίωμα υπαναχώρησης αποκλείεται για τα βρώσιμα προϊόντα του καταστήματός μας,

λόγω της φύσης τους και του κινδύνου αλλοίωσής τους. Το δικαίωμα υπαναχώρησης

επιφυλλάσσεται μόνο για τα είδη δώρων, όπως κατωτέρω αναλύεται:

1. Όπως ορίζεται στο άρθρο 3ε Ν. 2251/1994, ο καταναλωτής διαθέτει προθεσμία 14

ημερολογιακών ημερών για να υπαναχωρήσει από την εξ αποστάσεως σύμβαση ή τη


σύμβαση εκτός εμπορικού καταστήματος χωρίς να αναφέρει τους λόγους και χωρίς καμία

επιβάρυνση πέρα από τις προβλεπόμενες (βλ. κατωτέρω, υπό Γ και Δ).

2. Η προβλεπόμενη στην παράγραφο 1 προθεσμία υπαναχώρησης λήγει σε 14

ημερολογιακές ημέρες, για τις συμβάσεις πώλησης, από την ημέρα κατά την οποία ο

καταναλωτής ή ένα τρίτο μέρος το οποίο υποδεικνύεται από αυτόν, διαφορετικό από τον

μεταφορέα, αποκτά τη φυσική κατοχή των αγαθών ή:

i) Από την ημέρα κατά την οποία ο καταναλωτής ή ένα τρίτο μέρος το οποίο υποδεικνύεται

από αυτόν, διαφορετικό από τον μεταφορέα, αποκτά τη φυσική κατοχή του τελευταίου

αγαθού, σε περίπτωση πολλών αγαθών παραγγελθέντων από τον καταναλωτή με μια

παραγγελία και παραδιδόμενων χωριστά,

ii) από την ημέρα κατά την οποία ο καταναλωτής ή ένα τρίτο μέρος το οποίο υποδεικνύεται

από αυτόν, διαφορετικό από τον μεταφορέα, αποκτά τη φυσική κατοχή της τελευταίας

παρτίδας ή του τελευταίου τεμαχίου, σε περίπτωση παράδοσης αγαθού αποτελούμενου από

πολλές παρτίδες ή πολλά τεμάχια,

iii) από την ημέρα κατά την οποία ο καταναλωτής ή ένα τρίτο μέρος το οποίο υποδεικνύεται

από αυτόν, διαφορετικό από τον μεταφορέα, αποκτά τη φυσική κατοχή του πρώτου αγαθού,

σε περίπτωση σύμβασης τακτικής παράδοσης αγαθών σε καθορισμένη χρονική περίοδο.

3. Τα συμβαλλόμενα μέρη μπορούν, εάν το επιθυμούν, να εκτελέσουν τις συμβατικές

υποχρεώσεις τους κατά τη διάρκεια της περιόδου υπαναχώρησης.


Α. Άσκηση δικαιώματος υπαναχώρησης

1. Πριν από τη λήξη της προθεσμίας υπαναχώρησης, προκειμένου ο καταναλωτής να

ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης, οφείλει να ενημερώσει την επιχείρηση μας, που εδρεύει

στο Αιγάλεω, επί της οδού Παλαιάς Καβάλας αρ. 61 (email: momplan@yahoo.gr) για την

απόφασή του να υπαναχωρήσει από την παρούσα σύμβαση. Προς τον σκοπό αυτό, ο

καταναλωτής δύναται:

α) είτε να χρησιμοποιήσει το υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης,

ΔΗΛΩΣΗ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ

EMAIL

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ

Τ.Κ.

ΤΗΛ./ΦΑΞ

E-MAIL

Σας γνωστοποιώ/γνωστοποιούμε με την παρούσα ότι υπαναχωρώ/υπαναχωρούμε από τη

σύμβαση μου/μας πώλησης των ακόλουθων αγαθών

(.................................................................................................................................) που

παραγγέλθηκε/(αν) στις .../..../.............. με αριθμό παραγγελίας :.........................και που

παρελήφθη/(σαν) στις...../...../........


ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΑΠΟΣΤΟΛΕΑ:

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ, ΤΚ, ΤΟΠΟΣ:

ΥΠΟΓΡΑΦΗ:

β) είτε να κάνει οποιαδήποτε άλλη σαφή δήλωση που να παρουσιάζει την απόφασή του να

υπαναχωρήσει από τη σύμβαση (π.χ. επιστολή που θα σταλεί με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο),

2. Ο καταναλωτής έχει κάνει χρήση του δικαιώματος υπαναχώρησης εντός της ανωτέρω

αναφερομένης προθεσμίας, εάν η ανακοίνωση περί άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης

αποσταλεί από τον καταναλωτή πριν από τη λήξη της προθεσμίας. Τα προϊόντα που

αγοράστηκαν πρέπει να επιστραφούν στην αρχική τους κατάσταση συνοδευόμενα από το

σχετικό παραστατικό (απόδειξη – τιμολόγιο) πώλησης.

3. Ο καταναλωτής φέρει το βάρος της απόδειξης ότι άσκησε το δικαίωμα υπαναχώρησης

δυνάμει του παρόντος άρθρου. Εφόσον η αγορά είχε γίνει με πιστωτική/χρεωστική κάρτα θα

γίνεται ακύρωση συναλλαγής και αντίστοιχη ενημέρωση (πίστωση) του λογαριασμού του

καταναλωτή, μέσα σε διάρκεια 30 ημερολογιακών ημερών.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε κάθε περίπτωση προτού προβείτε σε οποιαδήποτε ενέργεια επικοινωνήστε

μαζί μας τηλεφωνικώς στο 2105317177 ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο

momplan@yahoo.gr για να σας καθοδηγήσουμε σχετικά με τα βήματα που πρέπει να

ακολουθήσετε ανάλογα με το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε.

Β. Αποτελέσματα της υπαναχώρησης

Η άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης τερματίζει τις υποχρεώσεις των συμβαλλόμενων

μερών:

α) να εκτελέσουν την εξ αποστάσεως σύμβαση ή τη σύμβαση εκτός εμπορικού καταστήματος

ή

β) να συνάψουν σύμβαση εξ αποστάσεως ή εκτός εμπορικού καταστήματος σε περιπτώσεις

που υποβλήθηκε προσφορά από τον καταναλωτή.


Γ. Υποχρεώσεις του προμηθευτή σε περίπτωση υπαναχώρησης

1. Σε περίπτωση υπαναχώρησης, ο προμηθευτής επιστρέφει κάθε πληρωμή που έλαβε από

τον καταναλωτή, που αφορά το κόστος των προϊόντων, εξαιρουμένων των εξόδων

παράδοσης ή άλλων συμπληρωματικών εξόδων που οφείλονται σε επιλογή του καταναλωτή

να χρησιμοποιηθεί τρόπος παράδοσης ή τρόπος πληρωμής (αντικαταβολή) με πρόσθετα

έξοδα, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 30 ημερολογιακών ημερών

από την ημέρα κατά την οποία ενημερώθηκε για την απόφαση του καταναλωτή να

υπαναχωρήσει από τη σύμβαση.

2. Ο προμηθευτής προβαίνει στην προβλεπόμενη στο πρώτο εδάφιο επιστροφή χρημάτων

χρησιμοποιώντας τα ίδια μέσα πληρωμής με εκείνα που ο καταναλωτής χρησιμοποίησε για

την αρχική συναλλαγή, εκτός κι αν ο καταναλωτής έχει ρητώς συμφωνήσει διαφορετικά και

υπό τον όρο να μην επιβαρυνθεί ο καταναλωτής με δαπάνες προκύπτουσες από την

επιστροφή των χρημάτων.


3. Στις περιπτώσεις αντικαταβολής πρέπει να μας δηλώσετε το λογαριασμό στον οποίο

θέλετε να γίνει η κατάθεση του ποσού.

4. Εκτός εάν ο προμηθευτής προσφέρθηκε να παραλάβει ο ίδιος τα αγαθά, όσον αφορά τις

συμβάσεις πώλησης, ο προμηθευτής μπορεί να παρακρατήσει την επιστροφή του τιμήματος

μέχρι να λάβει πίσω τα αγαθά ή μέχρι ο καταναλωτής να παράσχει αποδείξεις ότι έστειλε

πίσω τα αγαθά, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο.


Δ . Υποχρεώσεις του καταναλωτή σε περίπτωση υπαναχώρησης

Εκτός εάν ο προμηθευτής προσφέρθηκε να παραλάβει ο ίδιος τα αγαθά, ο καταναλωτής

οφείλει να επιστρέψει τα αγαθά ή να τα μεταβιβάσει στον προμηθευτή ή σε άτομο

εξουσιοδοτημένο από τον προμηθευτή να λάβει τα αγαθά, χωρίς αδικαιολόγητη

καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την

οποία ανακοίνωσε στον προμηθευτή την απόφασή του να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. Η

προθεσμία τηρείται εάν ο καταναλωτής στείλει πίσω τα αγαθά πριν από την εκπνοή της

προθεσμίας των 14 ημερολογιακών ημερών. Ο καταναλωτής επιβαρύνεται με την άμεση

δαπάνη επιστροφής των αγαθών. Ο καταναλωτής φέρει ευθύνη μόνο για οποιαδήποτε

μείωση της αξίας των αγαθών προκύψει από χειρισμό που

δεν ήταν απαραίτητος για να προσδιορίσει τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία των

αγαθών.


Διαδικασία & Τρόποι Επιστροφής προϊόντων

1. Στο φυσικό μας κατάστημα:

Μπορείτε να επισκεφθείτε το κατάστημα μας όπου το προσωπικό μας θα ελέγξει την

κατάσταση του προϊόντος και θα σας εξυπηρετήσει άμεσα. Αν επιθυμείτε να

πραγματοποιήσετε αντικατάσταση του προϊόντος ή αλλαγή του προϊόντος με κάποιο άλλο,

συστήνεται να επικοινωνήσετε προηγουμένως με το κατάστημα μας στο 2105317177, ώστε

να επιβεβαιώσετε τη διαθεσιμότητα του νέου προϊόντος.

2. Αποστολή προϊόντος:

Μπορείτε να μας αποστείλετε το προϊόν ακολουθώντας την εξής διαδικασία:

Αρχικά συσκευάζετε το προϊόντα στο κουτί στο οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας.

Μέσα στη συσκευασία τοποθετείτε συμπληρωμένο το έντυπο υπόδειγμα υπαναχώρησης και

τέλος αποστέλλετε το δέμα. Για περαιτέρω απορίες και καθοδήγηση σχετικά με την αποστολή

του προϊόντος μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας στο τηλ 2105317177.


Ακυρώσεις παραγγελιών

1. Εφόσον καταχωρήσετε την παραγγελία σας στον ιστότοπο μας ή πραγματοποιήσετε

τηλεφωνικά την παραγγελία σας, είναι δυνατή η ακύρωσή της 48 ώρες πριν αποσταλλούν τα

προϊόντα:

α) με μεταγενέστερο της παραγγελίας e–mail στο momplan@yahoo.gr,

β) με ενημέρωση στο τηλέφωνο 2105317177.


2. Σε κάθε άλλη περίπτωση μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά στο

τηλ. 2105317177, με e–mail στο momplan@yahoo.gr ή επισκεπτόμενοι το κατάστημά μας.

Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, να γνωρίζετε τον αριθμό της παραγγελίας σας.


Παρατηρήσεις

Το Εργαστήριο Ζαχαροπλαστικής ΜΟΜΠΛΑΝ διατηρεί το δικαίωμα να καταργήσει ή να

τροποποιήσει νομίμως την πολιτική επιστροφών του, δημοσιεύοντας τους σχετικούς νέους

όρους και προϋποθέσεις στον ιστοχώρο του.

Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών από τον καταναλωτή, το

momplan@yahoo.gr, διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την αποδοχή επιστροφής προϊόντος,

λόγω κατάχρησης του δικαιώματος υπαναχώρησης ή αντικατάστασης των προϊόντων μας,

ακόμα κι αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις (άρθρ. 281 ΑΚ).

Εφόσον δεν τηρηθεί η νόμιμη ως άνω διαδικασία ή δεν πληρούνται οι νόμιμες προϋποθέσεις

για να γίνει δεκτή η επιστροφή προϊόντος, τότε αυτό θα επιστρέφεται στον καταναλωτή, ο

οποίος θα επιβαρύνεται με τα έξοδα συσκευασίας και αποστολής.


Πολιτική αντιμετώπισης παραπόνων

Βρισκόμαστε δίπλα σας, ανά πάσα στιγμή, πριν αλλά και μετά την παράδοση των προϊόντων

μας, έτοιμοι να σας λύσει οποιοδήποτε πρόβλημα και απορία στο τηλ. 2105317177 ή με

email στο momplan@yahoo.gr ή αυτοπροσώπως στο φυσικό μας κατάστημα μπορείτε να

αναφέρετε το πρόβλημα που τυχόν αντιμετωπίζετε σχετικά με τις παρεχόμενες υπηρεσίες

μας.

Η διεύθυνση στην οποία θα γίνονται οι επιστροφές των προϊόντων είναι: Παλαιάς Καβάλας

61, Αιγάλεω.

Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία ή απορία μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο

2105317177.

Στοχεύοντας στην καλύτερη συνεργασία μας, συνιστούμε, αμέσως μετά την παράδοση της

παραγγελίας σας, να εξετάσετε προσεκτικά την κατάσταση των προϊόντων που παραλάβετε,

ώστε να επιβεβαιώσετε ότι ανταποκρίνονται στα χαρακτηριστικά της παραγγελίας σας, καθώς

και για να εντοπίσετε οιοδήποτε ελάττωμα.

Τα επιστραφέντα προϊόντα πρέπει να είναι στην αχρησιμοποίητη, αρχική τους κατάσταση,

καθώς και με όλες τις ετικέτες, οι οποίες αποτελούν την ταυτότητα τους. Διαφορετικά, δεν

μπορούν να γίνουν αποδεκτά ως επιστρεφόμενα προϊόντα.